KOKPIT

Aktualności

14 Kazimierski Jarmark Świąteczny – zgłoszenia i regulamin

To już kolejny rok, kiedy w Kazimierzu Dolnym odbędzie się Jarmark Świąteczny! Zapraszamy na tegoroczną, czternastą edycję w dniach 10-12 grudnia. Dla wystawców zainteresowanych wzięciem udziału w Jarmarku Świątecznym, zamieszczamy poniżej do pobrania regulamin oraz formularz zgłoszeniowy.

Karta zgłoszenia wystawcy na 14 Kazimierski Jarmark Świąteczny 2021

REGULAMIN DLA WYSTAWCÓW 14 Jarmark Świąteczny

Uczestnik zamierzający wziąć udział w Jarmarku zobowiązany jest przesłać organizatorowi prawidłowo wypełnioną kartę zgłoszenia stoiska w terminie do dnia
3 listopada 2021 r.
na adres:

Kazimierski Ośrodek Kultury, Promocji i Turystyki, ul. Lubelska 12, 24-120 Kazimierz Dolny, lub e-mailem: kokpit@kokpit.com.pl

podziel się w mediach
Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter
Share on email
Skip to content