Miejsce wykonywania pracy:
Kazimierski Ośrodek Kultury, Promocji i Turystyki (KOKPiT) – teren Zespołu Zamkowego
Nazwa i adres jednostki:
Kazimierski Ośrodek Kultury, Promocji i Turystyki
ul. Lubelska 12
24-120 Kazimierz Dolny
Stanowisko: Kierownik Zespołu Zamkowego
Wymiar czasu pracy – 1 etat
Zatrudnienie od 22.04.2025 – umowa na czas określony z możliwością przedłużenia
Wynagrodzenie zasadnicze: od 5300 zł
Dodatek funkcyjny: 800zł
Podstawowe obowiązki:
– wnioskowanie o zatrudnianie, zwalnianie, awansowanie, wynagradzanie i premiowanie pracowników Zespołu Zamkowego
– w porozumieniu z dyrektorem informowanie samorządu i jego organów o działalności i potrzebach Zespołu Zamkowego
– współpraca z organizacjami turystycznymi regionu i województwa
– opracowywanie grafików czasu pracy Zespołu Zamkowego
– sporządzanie raportów miesięcznych sprzedaży biletów w Zespole Zamkowym
– zgłaszanie i uzgadnianie zakupów materiałów potrzebnych do realizacji zadań na terenie Zespołu Zamkowego
– zamawianie projektów oraz druku biletów do Zespołu Zamkowego
– gromadzenie, przetwarzanie, opracowywanie i udostępnianie danych dotyczących Zespołu Zamkowego
– tworzenie informacji prasowych, zapowiedzi i informacji o imprezach i atrakcjach turystycznych na terenie Zespołu Zamkowego, przekazywanie ich do mediów i zamieszczanie w internecie na stronach internetowych obsługiwanych przez KOKPiT
– udzielanie informacji o Zespole Zamkowym (w tym w językach obcych)
– zgłaszanie usterek i uszkodzeń wyposażenia na terenie Zespołu Zamkowego
– gromadzenie, przetwarzanie i aktualizowanie informacji – świadczenie usług informacyjnych – dotyczących wydarzeń kulturalnych, sportowych i gospodarczych w Gminie Kazimierz Dolny, Krainie Lessowych Wąwozów i regionie lubelskim
– współpraca z instytucjami działającymi w turystyce oraz branży turystycznej regionu, współdziałanie z mediami i agencjami reklamowymi w zakresie promocji wydarzeń kulturalnych i usług turystycznych
– praca poza terenem KOKPiT- praca na terenie Zespołu Zamkowego
– współpraca z instruktorami KOKPiT w bieżącej realizacji zadań w zakresie kultury i edukacji kulturalnej
Wymagania niezbędne:
1. Obywatelstwo polskie.
2. Pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych – oświadczenie.
3. Wykształcenie: wyższe magisterskie (preferowane kierunki- geografia, turystyka i rekreacja).
4. Doświadczenie: co najmniej 5 lat.
5. Znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych.
6. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wymienionym stanowisku.
Wymagania dodatkowe:
– Umiejętności: interpersonalne, menadżerskie, zarządzanie budżetem, koordynowanie zadań podległych pracowników,
– wysoka kultura pracy,
– łatwość w nawiązywaniu kontaktów interpersonalnych z turystami i współpracownikami,
– znajomość języków obcych będzie dodatkowym atutem.